OMG

Ärligt talat så var jag inte direkt 100 på vad självkänsla betydde.. Trodde det var ett annat ord för självförtroende (alltså att de hade exakt samma betydelse). Men jag sökte på google för att läsa om det, och jag hittade ett test. Har gjort massor av sådana psykiska tester fast om andra grejer..

Pinsamt nog så blev resultatet såhär:


53/53 !! Det kan inte bli sämre! :S
Och Ja, jag svarade ärligt på alla frågor. Jag trodde tillochmed att jag var possetiv på någon/några, men tydligen så är det inte possetivt..

Kanske har detta med någonting annat att göra. Mitt förlutna.
Lyssnade lite på Dr.Phil medan jag höll på med datorn, då det var ett barn som Inte behandlades som han skulle, och Phil sa att det kommer troligtvis att ha en stor påverkan på  pojkens självkänsla i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0