Pinsamt

Justja! Haha, måste berätta om vad som hände igår på bussen!
Jag var påväg till skolan och skulle av på en hållplats som kommer efter nästa rödljus, men helt plötsligt stannar bussen en bit före rödljuset och jag ser en tjej i min skola gå bak mot dörrarna för att kliva av, och det enda jag tänker är ''varför går hon redan? stressad tjej?''
och så hör jag hur dörrarna öppnas och jag bah; NOO!! (de hade gjort en ny hållplats) *kastar mej bort från sätet och skyndar mot dörrarna* men jag visste inte hur många som skulle av, jag trodde bara det var hon, så jag trodde att dörrarna skulle hinna stängas innan jag hann komma dit.. men det var tydligen ganska mycket folk som skulle gå av, så jag höll på att kastas in i den här tjejen från skolan! Alla bara glodde på mej. Haha! Måste ha sett riktigt kul ut, speciellt för tanten som satt bredvid mej innan jag kastade mej bort från henne som om jag såg en bomb kastas mot mej..

Pinsamt..

Det här snacket om buss + kastas o.s.v. fick mej att tänka på när jag var en halv millimeter från att ramla av bussen i somras!! HAHA!
Hade gått i den nya skolan i bara någon vecka och när jag skulle kliva av bussen på vägen hem så lyckades jag, på något sätt, fälla krokben på mej själv precis när jag skulle kliva ner på det första trappsteget, och DÅ FLÖG jag ut ur bussen!!!

P-I-N-S-A-M-T !-!-!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha (det sista), du gjorde inte illa dig då?

2011-03-02 @ 16:45:36
Postat av: maja

haha minns inte, men jag tror det ;)

2011-03-02 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0