Bilder från Thailand

Jag lägger upp miniatyrer, så ni får klicka på bilderna istället så kommer de upp större. Det är för att det inte ska ta för mycket plats ;)
 
Från planet. Bangkok.

Firade fyra månader på Swenssens.
Vägen mot staden ifrån byn där hans mormor bor.

Chillar i hängmattan
Stor fjäril! (De små bladen är lika stora som de i Sverige)

Templet i byn.

Jag, med familjens risfält i bakgrunden.
Något tempel vi åkte till.

Jag och Nå var foreveralone på bion.

Tillbaka i Bangkok åkte vi till ett ställe som hade jättemånga tempel på ett och samma ställe. Man får inte ha kortbyxor vid templena så jag var tvungen att hyra en lång kjol, annars kom jag inte in. Var tvungen att göra det på ett till ställe någon vecka senare.

Efter templena så var det dags att åka tuk-tuk till zoo :)

Vi matade och kände på elefanterna. (Bland annat. Fler bilder finns på facebook.)

Vi hyrde trampbåt.

Vi spelade GH! Askul! :D

Dags för världens bästa frukost! 12 bitar sushi med massor av tillbehör, krossad vattenmelonsdrink och frukt med en specialar iste eller iskaffe till efterrätt, inte ens 100 svenska kronor!

Thailändska övergångsställ..

Åkte bananbåt och hyrde vattenskoter.
King of the world!

Vi köpte och byggde ihop en båt.

Åkte och kollade på en jättestor drake.

Åkte och lekte med ormar.

Kollade på fiskar.

Kollade på krokodiler.
Tittade på krokodilshow.
Såg världens sötaste apa sitte i trädet vid ingången till ett zoo. Han satt där lös och klättrade runt lite.
 

Gick in och mös med två vita tigerungar på 8 månader.
 

(Tillbaka i byn 120km/h 6timmar norrut från Bangkok) xD
I den här gropen höll jag och Nå på att bli de nästa offrena när vi kom i full fart med moppen i kolsvartmörker och såg gropen alldeles för sent. Minst tio personer har dött där. Vi hamnade i gropen, men vi hade tur!
 

Tillbaka i Bangkok åkte vi och kollade på en staty av Buddha i rent guld.
 
 
Som sagt. Fler bilder på facebook! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0