Fick nog!

Som mina nära och kära redan vet så gjorde ju jag slut med Nå förra tisdagen. Jag fick nog helt enkelt. Först på måndagen fick jag veta av min kompis att hon hade pratat med hans kompisar en ganska lång tid innan och frågat om Nå verkligen älskar mig. Som svar hade hon fått: ..jag vet inte..
Och liksom, jag märker ju om mina kompisar älskar sin partner! Vem gör inte det?! Och dom hade bara sagt: ..vet inte..
Och har även både tänkt och hört från folk att han har mig bara för att ha någon.
Efter att fått veta det så blev den kommande dagen (tisdagen) väldigt jobbig för mig. Jag hade en pissdålig dag redan från start och mådde bara inte bra.. hade inget bra humör alls!
Och vid lunch kom Nå till min skola, och jag hade ju haft en så himla dålig dag, och dessutom efter att ha hört det där dagen innan så orkade jag inte ens le mot honom när han kom till skolan.. Då frågade han på thailändska min kompis om jag varit så hela dagen. Sedan hade han sagt: Jaa, man tröttnar ju..!
När jag fick veta det direkt när vi gick in på lektionen så fick jag nog!
Jag blev så arg och besviken att jag började gråta mitt under lektionen. Min lärare sa åt mig att gå hem, men jag tog mig en tid på toaletten till att gråta, och sedan gå tillbaka till lektionen. Och då tog jag bort 'Förhållande' från facebook.
 
 
2 timmar senare när jag kommit hem så ringde han.
Han frågade vart jag var och vad jag skulle göra. Jag sa bara: Jag har tagit bort vårat förhållande.
Han lät väldigt förvirrad och verkade inte riktigt veta vad han skulle göra. Sedan sa han: jag kommer till dig!
jag: nej
han: jo
jag: Varför?! *ville inte*
han: Vi måste ju prata om det här. Jag kommer nu!
jag: ... 'sucka'
 

Försökte få mig tillbaka.
Han kom hem till mig och vi snackade i någon timme.. Han försökte förklara allt som jag sa var fel och han verkade ta åt sig och vilja bättra sig. Han ville fortsätta förhållandet och jag sa: Jag vill, men jag tror faktiskt inte att det kommer att gå...
När han kom hem skickade han en förhållande förfrågan på fb. - Jag svarade inte.
Efter 5 timmar skickade han en till och sa: Du kan ju bekräfta när du känner dig nöjd med att ha varit singel xD
Så jag kände mig illa tvungen att bekräfta förhållandet eftersom han visste ju att jag sett förfrågan då.. Så jag bekräftade..
 
 
Han har börjat toffla.
Efter denna händelse så har han helt förändrats! Och jag kan inte säga att jag gillar det.. Visst! Han försöker vara glad hela tiden mot mig nu, istället för sur som han va 24/7 förut. Men nu känns det bara falskt... Killen hade ju ingen stubin och blev arg och irriterad för ingenting, medan nu så sitter han och skrattar för ingenting och ska dessutom förklara allt för mig som han sitter och skrattar åt. -De är inte ens roliga saker.. Det är snarare saker som han brukar bli sur på..
Så nej. Jag gillar faktiskt inte hans Nya jag heller. Dock så är han ju mysigare, men det e först igår som jag började gilla det.. Och jag tänker inte säga varför, men jag blev så sjukt äcklad när han försökte mysa med mig efter att han sa en sak till mig i snacket vi hade när jag gjort slut. Usch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0