Otrogen

Jag tror att min s.k. pojkvän är otrogen mot mig idag. Han ringde mig nyss och sa att han ska åka till en tjej i Enköping som han skypar och spelar lol med. Orsaken - enligt honom - var att hans kompis ska ''försöka'' med henne. Han sa även att de väntade på bussen 'Just nu'. DOCK så sa han saker som han aldrig skulle säga framför sin killkompis som han ska åka med, och enligt honom så väntade ju DE på bussen Just Nu. Det tyder ju bara på att han sitter där ensam. Jag hade ju även lagt märke till nu i veckan att han skypar med nya tjejer som jag inte har en aning om vart de kommit ifrån...
Dessutom så fixade han sig i typ 20-30 minuter imorse, och den där killen sätter bara på sig kläder och går utan att ens tvätta av sig när han ska till skolan när det är bråttom...
 
Vad ska man säga...? Jävla as!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0