Betyg

Romeo och Julia teater: 0/10 !
Fatta NADA av pjäsen alltså... förstod inte alls va de sa och hade extremt dåligt på att hänga med. Men det beror ju inte på pjäsen, utan på mina tankar...

(skulle ju sätta betyg på Veet cold vax strips oxå för någon vecka sedan, men det hände ju så mycket där som tynger mej, så jag har inte tänkt på att jag skulle sätta betyg.)

Veet cold vax: 3/10
En stooor besvikelse!




Imorgon blir det att träffa Nat en snabbis efter skolan angående telefonerna. Den jag fick låna för 2 månader sedan ska han få tillbaka, så ska jag köpa hans andra som han hade nu innan han köpte sin Iphone. Vi får se om han ger mej ett leende eller om han bara ger mej den där hjärntvättar-blicken! Som ger en skuldkänslor pga att man hatar honom. Man kan inte hata någon som ser så ledsen ut. Men innerstinne har jag lärt mej att han inte menar den blicken, med tanke på att han Alltid gör den, för att man sedan ska be om ursäkt över sin ''reaktion'' över att han sårat en ... komplicerad text eller ej? Det kan inte jag avgöra just nu...

                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0