Mobilen

Usch vad det inte var kul igår alltså! Varken att träffa Nat eller det som hände under kvällen ... !

Efter det här inlägget så är det slutsnackat om honom !

Jag åkte till stan, mötte honom på Clas ohlson, fick telefonen, gav honom 400kr. Så gick vi till bankomaten så jag kunde ta ut 100 kr till, eftersom han skulle ha 500kr för mobilen. Först gick vi till ett nordea uttag då han plötsligt frågade: har du pratat mer med Clara? (hans ex, som sa upp kontakten med honom men som skällde ut honom efter han gjort slut med mej och behandlat mej så illa).
Jag sa att jag inte hade gjort det, vilket var nästan sant. Vi har inte pratat så mycket efter utskällningen. Hon berättade vad han sa och att han hela tiden bytte samtalsämne till Varför hon lämnade han, och att han ville ha tillbaka henne osv... Och så frågade hon mej häromdagen hur jag mår och lite sådär.
Iallafall så kunde jag inte ta ut 100kr från den bankomaten, så vi gick till en annan. Det var en skön stämning och han var åter glad igen och jag skrattade med honom. Jätteskönt!
Men när jag tagit ut pengarna så kom Game och deras kompis (Tom heter han tydligen). Då sa Nat: ska du hänga med?
jag: får jag det?
han: jaa..
efter det blev allt obekvämt igen. Han pratade inte med mej och han kollade inte ens på mej. JOBBIGT!

När vi var in på stadium så undrade Game varför ''jag'' höll ett avstånd från Nat, och sa åt mej att gå och prata med honom. Jag sa att det är han som inte vill prata med mej, men Game försökte stötta mej och sa åt mej att försöka prata med honom. "Jag har redan försökt! Han vill inte prata med mej.. :( " sa jag.
När vi sedan skulle gå vidare så sa Game: Häng med till Gimo! :D
jag: *skaka ledsamt på huvudet*
han: varför?
jag: därför..
han: varför?
jag: därför..
han: ..varför?? Du brukar ju vara där..?
jag: har han inte berättat?
han: nej vadå?
jag: ...
han: vadå???
jag: han vill ju inte ha mej där längre..!
Han såg förvånad ut, och även lite skeptiskt. Det var som att han inte visste om ''Oss'' även fast vi var hemma hos Game tillsammans dagen innan Nat åkte till Thailand, och då höll vi ju handen och pussades osv.

+ att när vi va på Stadium så ropade han plötsligt: Tommie! *peka*
Och exakt så gjorde han på thaifesten förut. Det var ju bara han (+nat) som visste att jag gillade Tommie då! Så jag blev väldigt förvånad att han ropade hans namn (tommie var inte där, Game skojade bara med mej) även fast Nat stod precis bredvid. Så jag gav Game en skoj-sur blick på honom för att han skulle sluta, eftersom Nat var där. Men nu när jag tänker efter så : Vad fan spelar det för roll ?!

När vi skulle gå till bussen vände sej Nat mot mej och sa: Ja.. du får ha det bra. *vänta på att jag ska gå*
jag: ..Vi ska åt samma håll ?! :S  (våra bussar går från samma ställe).
Så gick vi till stationen alla fyra, och Nat gick långt framför oss andra tre. När vi kom fram så kom min buss direkt, och jag kramade alla hejdå. Då sa han igen: du får ha det så bra.. hejdå.

Jag åkte hem och var superdepp. Jag såg även att alla Nats grejer var kvar på telefonen. Så jag såg alla inkomna sms från 13-åringen. JÄTTEKUL!!
Han hade gjort så att bara de senaste 20 smsen man skickar sparas, så jag kunde inte se allt han skrivit till henne, men det stod hennes namn på alla iallafall. och bland annat: Vad söt du är idag ^^
och sms med hjärtan hittade man oxå.
= DEPP

Så jag frågade Tommie om han ville träffa mej under kvällen. Det ville han och han sa att han snart var klar med ett skolprojekt han höll på med, och skulle komma efter det.
En timme efter frågade jag om han inte var klar snart. Då fick jag svaret: Det är en hel del kvar, så jag hinner inte träffas idag.
-.-
SUCK på killar!
Så då frågade jag Tomas (som var ute och festade), om han ville komma till mej efter festen. Men jag fick inget svar där, så då orkade jag inte vara ensam mer, så då åkte jag hem till mamma istället. Sen fick jag svar från Tomas, men det var inget utförligt svar där, så jag förstår faktiskt inte vad han menade med det.



Ikväll är det thaifest igen, och jag kommer inte in !! :( 18+ är det idag... Dock så ska Sunisa höra av sej om regeln inte följs av andra, så då ska jag oxå in! haha :) 

                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0