Ska jag stanna eller gå?

Jag är verkligen trött på Nås humörsvägningar! De får mig att må så sjukt psykiskt dåligt.
Idag tittade jag på ett avsnitt av paradise hotel på tv6play. Samtidigt så spelade han LoL (Som vanligt...) Och då laggade internet litegrann i 10minuter och han lacka ur totalt. Detta var för 4 timmar sedan, och han har fortfarande varken kunnat kolla på mig eller prata med mig...
 
Han har exakt samma beteende som Nat hade när han lämnade mig, så att behöva gå igenom samma beteende typ varje vecka tär verkligen på mina krafter...!
 
Jag kan slå vad om att han inte kommer säga någonting till mig idag. Han kommer inte lägga sig när jag lägger mig. Han kommer dygna bara för han inte vill ligga bredvid mig. Han kommer inte komma och väcka mig och bara ligga och mysa med mig medan jag halvsover, som han brukar göra när jag sover och inte han gör det, och han kommer säkert fortfarande vara arg på mig imorgon.
 
Love my life!!
I will kill myself!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0