Thailand bokad!!! :D

Idag var vi och bokade Thailandresan! :) Det blir tisdagen nästa vecka, alltså 17 Juli till 7 Aug! :)
Det fanns bara två platser kvar på planet, så man kan ju verkligen HoppasHoppasHoppas att de två platserna är brevid varandra! - Men det tror jag tyvärr inte....
 
Imorgon blir det att ta ut pengar så jag kan betala Nås mamma biljetten ;) Och sedan ska jag ta eventuella sprutor.
 
 
En chockerande nyhet har jag oxå!
Samma kväll som jag skrev mitt förra inlägg "Ska jag stanna eller gå?" så tog Nat kontakt med mig. Jag hade samma namn på MSN (Ska jag stanna eller gå?) och han så åt mig att gå. Han sa att han saknade mig och ville att jag ska komma dit. Han har tjatat om det en jäkla massa nu!
Herregud, vart kom han ifrån ?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0