Utelåst

Igår kom jag hem ifrån Årjäng och åkte direkt hem till Nå eftersom jag glömt min nyckel där.
Vi kollade på flygbiljetter till thailand och hittade något lagom billiga, och då blir det 11 Juli som vi åker. Så då kom jag på att jag MÅSTE till ungdomsmottagningen och hämta ut p-piller!! MEN det fanns inga tider kvar att boka! Allt var fullbokat! Så imorgon ska jag gå dit ändå och be om recept bara så jag kan gå till apoteket, och eftersom det är akut så borde det väl gå? Eller?
 
Pappa kom och hämtade mig eftersom jag hade såna problem med min stora väska jag hade med mig till Årjäng, och att jag skulle bli tvungen att gå omkring med den till bussen, på bussen, på stan, till umo, bussen och hem. Så han hämtade mig hos Nå :) Sedan när vi kom fram så visade det sig att jag var utelåst!
 
Det har varit fönsterrenovering i lägenheten och min moster hade varit här efteråt och låst med extra låset, dock så låg min nyckel till extralåset i min vanliga väska - som låg inne i lägenheten. Så pappa fick köra mig till min moster så jag fick hämta nyckeln, och sedan tillbaka. :P
 
Vi får se hur det går imorgon då! Om jag får recept eller ej... Nervös? - Ja! Stressad? - Ja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0