He's gone

Tog bort Nat från fb igår. Det var svårt och jobbigt, men samtidigt en befrielse. Men nu känner jag att jag har ramlat ner för berget igen! Jag är på botten. Jag saknar honom.

Jag har pratat med han klasskompis Matilda. Jag undrade vad han sagt, eftersom jag ville veta om det fanns någon han var ärlig mot...! I början vägrade hon säga och hon var väldigt bitchig, men sen så sa hon iallafall. Det löd såhär: "han säger att nat gilla dig du gilla någon annan, sen gilla du nat och nat ville inte ha dig... du tog nat i andrahand och då försvann hans känslor :/ "

och NEJ så var det inte!
Ja- jag gillade TommieThai i början, vem visste inte det liksom? Men då hade jag ju inte ens träffat Nat än! Om jag inte ens varit så nära Tommie så hade jag aldrig ens träffat Nat!! Eftersom det var bla. via Tommie vi träffades :S Iallafall så var han inte mitt andrahandsval! Han var det i början! Men sedan blev han mitt Nr1 ! När jag fick veta att Tommie behövde mer tid så blev jag "ledsen". Men mest av allt blev jag lättad och kände en befrielse. För då visste jag att jag kunde välja Nat utan att göra någon ledsen.

Och att jag valde Nat fick honom att tro att han var Nr2. Hur jävla dum får man bli... Han erkände ju själv från början (och höll sej fast vid det enda tills jag sa att det var han jag ville ha) att han var glad så länge jag var med honom, även om jag skulle dumpa honom för Tommie .. !

Blir så sjukt less </3                                                                                               
                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0