Halloween på G!

Hello bloggers!
Vi tar en snabb genomgång på saker som hänt utan att göra långa texter om varje grej.

* Gjorde slut med Nå dagen efter förra inlägget, alltså 19okt, dagen efter vår 7månaders dag.
* Gick på halloweenfest 20okt och träffade en ny härlig kille, som e bror till han som jag igentligen gillat sedan förra sommaren, haha. Hans bror var mycket mer social så jag erkänner att jag blev mer intresserad av honom nu. Han smsat med honom ganska mycket.
* Träffade en annan kille som va kul oxå, men inte min typ! Men vi har oxå messat ganska mkt sedan dess.
* En kille i Stockholm vill att jag ska komma till honom, haha
* Åkte till Stockholm i lördags, dock till min syster! Skulle vara barnvakt men min syster och hennes kille bråkade hela helgen jag var där, så de ville inte åka och hitta på någonting med varandra så de blev hemma...
* Kom hem igårkväll, gjorde egen kycklingschnitzel för första gången, hehe
 
Och idag är jag fett taggad på att göra något! Det är sjukt olikt mig om man tänker på hur påverkad jag blir av vädret, och det både regnar och blåser jättemycket ute idag, ändå drog jag iväg till affären i ovädret och känner att jag gärna tar mig igenom det igen för att hitta på något ;) VILL TRÄFFA NÅGON!!! :)

Har insett att jag inte är förhållande typen, utan jag vill kunna träffa flera samtidigt och kunna gå ut med vem jag vill och när jag vill... En dålig tjej kanske? Därför inte redo för förhållande igen... men samtidigt så är jag ju ännu ung och dum och vill leva av mig medan jag kan och därför träffa flera samtidigt så jag kan fästa mig med den bästa tillslut, och inte bara bli tillsammans med en kille jag tycker jättemycket om, träffa den och bli tillsammans efter ett par dagar... har ju hänt 2 ggr nu, men vill inte att det ska hända igen för jag är inte den tjejen längre. Nu vet jag vad jag vill!
 
 
 
Ooooch till denna härliga vecka med lov!
* Tisdag: chill / hitta på något
* Onsdag: Brorsan fyller
* Torsdag: Krogen och fira kompis
* Fredag: Kusin fyller
* Lördag: chill / plugg
* Söndag: chill / plugg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0